Wijzigingen klantencontract

Wijzigingen klantencontract

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen en de toekomst van ons bedrijf op lange termijn te verzekeren, zijn we genoodzaakt om een aantal wijzigingen door te voeren.

 

Klantenbijdrage

Vanaf 1 mei 2022 vragen we bovenop elke dienstencheque een bijkomende werkingsbijdrage van 70 cent. Met deze extra inkomsten kunnen we blijven investeren in duurzame tewerkstelling, correcte verloning en degelijke begeleiding van onze medewerkers. Hiermee onderscheiden we ons van andere bedrijven in de sector.

 

Als sociaal bedrijf vloeien al onze opbrengsten automatisch terug naar de werking van onze organisatie, maar deze volstaan niet langer om al onze kosten te vergoeden.

 

Hoe wordt de bijdrage verrekend?

• Je ontvangt een factuur na elk kwartaal. De afrekening gebeurt in juli, oktober, januari en april. In juli ontvang je je eerste factuur.
• De betaling gebeurt via overschrijving, bij voorkeur via domiciliëring. Je geeft dan de toestemming om het bedrag automatisch van je bankrekening te halen.
• Kies je voor elektronische dienstencheques, communicatie via e-mail én betaling via domiciliëring, dan krijg je een korting van 10 %. Je betaalt dan 63 cent per gepresteerde dienstencheque. Vul het domiciliëringsmandaat in dat je ontving en bezorg het terug via de retourenvelop die je per post kreeg.
• Heb je minstens 6 uur hulp per week, dan werken we met een maximumfactuur. Per kwartaal betaal je dan maximum 45 euro.

 

Gratis annuleren huishoudhulp

Wekelijkse klanten mogen voortaan tot 6 keer per jaar gratis annuleren i.p.v. 4 keer. Voor tweewekelijkse klanten kan dat 4 keer per jaar. Het volstaat om ten minste 1 week op voorhand het kantoor in te lichten.

 

Franchise verzekering

Indien een huishoudhulp materiële schade bij jou aanricht, kan de verzekering van Ten Diensten aangesproken worden. De eerste 125 euro is altijd ten laste van de klant.

 

Alle wijzigingen zijn opgenomen in jouw vernieuwde klantencontract dat je via post en e-mail kreeg. Ben je akkoord met deze nieuwe overeenkomst, dan hoef je niets te doen.
Wil je de samenwerking toch liever beëindigen, contacteer ons dan voor 4 april. Voorlopig blijft je huishoudhulp nog bij jou aan de slag.